Ervaringen van onze klanten
MondoMarketing streeft bij iedere samenwerking naar het behalen van een zo hoog mogelijke klanttevredenheid, wij worden blij van blije klanten! Als we kijken naar de klantervaringen lukt dat ons gelukkig goed. Door onze hoge klanttevredenheid hebben we met veruit de meeste klanten een lange termijn samenwerking. Graag delen we de verschillende ervaringen van onze klanten, van start-ups tot bekende A-merken in commerciële en minder commerciële branches, van B2B tot B2C. Ben je na het lezen van de klantervaringen benieuwd naar de invulling van de samenwerking en de behaalde resultaten? Bekijk dan de klantcases.
“De samenwerking met MondoMarketing is top! Op basis van hun inhoudelijke adviezen hebben we de resultaten van onze online marketingactiviteiten een flinke boost gegeven.”
Arjan van Dijk – Marketing & communicatie Qbuzz
“MondoMarketing is een ervaren e-commerce specialist met veel ervaring binnen de verschillende aspecten van e-commerce. MondoMarketing houdt van het aangaan van nieuwe uitdagingen.”
Dik Pijl – Algemeen Directeur Expert
“Mondomarketing geeft waardevolle feedback en stuurt onze campagnes bij om het maximale uit onze budgetten te halen. Het is een uiterst prettig samenwerken dat wij kunnen aanbevelen.”
Joshua Campfens – Stadsschouwburg Amsterdam
“De samenwerking van MondoMarketing met IVC is er een van gelijkwaardigheid en VAKkundigheid. De brede (online)marketingkennis weet MondoMarketing perfect gericht in te zetten om gestelde doelen binnen deadlines te behalen. Wij werken met MondoMarketing graag samen om de kennis, pragmatische aanpak en fijne klik. Samen werken we graag aan de groei van merken en organisaties zoals Expert, Synergie, Kiosk en Julia’s.”
Hans Bevers – Creatief Directeur IVC
”MondoMarketing heeft ons wegwijs gemaakt in de wereld van facebook en linkedin marketing door middel van online lead campagnes inclusief google tag manager. Hij is heel klantgericht en houdt zich goed aan afspraken en denkt goed met ons mee over wat het beste voor ons kan werken. Made Blue heeft veel kunnen leren op het gebied van online marketing. Wij kunnen terugkijken op een prettige samenwerking.”
Frank van der Tang – Mede-oprichter Made Blue
“Voor onze nieuwe website Verno.com waren wij opzoek naar iemand die gespecialiseerd is in het optimaliseren van onze SEO en meedenkt aan onze marketing strategie en die uitblinkt in het opzetten/uitvoeren van de SEA strategie. MondoMarketing blijkt de juiste match te zijn. Erg prettig om mee samen te werken, denken en werken goed met het team samen om de gestelde targets te behalen.”
Charley Ambagtsheer – Brand Manager Verno
“MondoMarketing heeft onze kennis vergroot op het gebied van SEO. Na een leerzame training is ons Marketing team aan de slag gegaan met het optimaliseren en verbeteren van de websites. Hierdoor hebben wij de resultaten op onze websites kunnen optimaliseren. Het is een fijne samenwerking die wij zeker kunnen aanbevelen.”
Jur Ho – Le Champion
“Ik ken MondoMarketing al vanuit een eerdere samenwerking. Voor het Chassé Theater was ik op zoek naar een strategische sparringpartner om het team marketing en publiciteit te trainen en coachen op het gebied van online marketing en onze ambities daarin waar te maken.”
Eveline Hollanders – Hoofd Marketing & Publiciteit Chassé Theater
“MondoMarketing beschikt over veel kennis, ervaring, doorzettings- en incasseringsvermogen. Ze gaan altijd recht op het doel af en zetten zich er ook voor de volle 100% voor in om het doel te halen. Hierdoor zullen wij een samenwerking met MondoMarketing zeker aanbevelen.”
Bram van der Woude – Online Marketeer World Ticket Center
“Samen met MondoMarketing en Reclamebureau IVC hebben we de website beter ingericht en daarna een aantal mooie social media campagnes gemaakt om meer traffic naar de site te genereren. Naast een goed advies, werden de campagnes helemaal ingericht en waar nodig bijgestuurd door MondoMarketing. Dit heeft mooie resultaten opgeleverd en smaakt naar meer…”
Gerda Kranendonk – Ikwilmetjepraten
”Net onze eerste Social campagne afgerond in samenwerking met Mondo Marketing. Met top resultaat! Pieter is zeer gedreven, meedenkend en concreet. Hij weet hoe de content zo effectief mogelijk ingezet kan worden en optimaliseert waar nodig. Onze doelen zijn meer dan behaald en het was ontzettend prettige samenwerking!”
Marit Prins – Marketing Manager Appletree
“De samenwerking van MondoMarketing met IVC is er een van gelijkwaardigheid en VAKkundigheid. De brede (online)marketingkennis weet MondoMarketing perfect gericht in te zetten om gestelde doelen binnen deadlines te behalen. Wij werken met MondoMarketing graag samen om de kennis, pragmatische aanpak en fijne klik. Samen werken we graag aan de groei van merken en organisaties zoals Expert, Synergie, Kiosk en Julia’s.”
Hans Bevers – Creatief Directeur IVC
”We hebben MondoMarketing gevraagd mee te helpen met een campagne: hoe zorgen we ervoor dat we online zichtbaar zijn bij specifieke doelgroepen? Het is uitstekend gelukt en de doelen zijn meer dan behaald. Wij zijn erg blij met de resultaten die zijn behaald tijdens onze samenwerking. MondoMarketing willen wij als organisatie hierdoor zeker aanbevelen.’
Marian Mulder – Communications Specialist Gemeente Utrecht
”Pieter is een bijzonder scherpe online marketeer, die zijn kennis en expertise als AdWords-specialist zeer effectief inzet. De nauwe samenwerking met Pieter voor onder andere Stadsschouwburg Amsterdam geeft een extra duw aan de omzetgroei, die op gang is gebracht door onze voor ticketsales geoptimaliseerde website. Pieter’s performance gedreven advertentiestrategie leidt tot volle zalen!”
Martijn Verver – Headline Interactive
” Pieter/MondoMarketing heeft in zijn functie als Online Marketeer bij Informa zijn kwaliteiten, professionalisme, vooruitziende blik, wens tot innoveren en collegialiteit consequent aangetoond. Deze juiste houding heeft gezorgd voor de beste resultaten voor ons bedrijf. Hierdoor willen wij een samenwerking met MondoMarketing zeker aanbevelen.”
Lindell Chetwyn – Marketing directeur Informa NL
“Pieter verzorg(de) de dagelijkse leiding binnen het Van der Valk Internet team. Als manager van de content afdeling heeft hij de touwtjes altijd stevig in handen en een goed overzicht van alle werkzaamheden. Op het gebied van marketing is hij zeer up-to-date en ziet hij vooral mogelijkheden. Pieter brengt alle ontwikkelingen duidelijk in kaart. Wij zijn zeer tevreden met de resultaten en zullen een samenwerking ook zeker aanbevelen.”
Xander Kerkhof – Developer Van der Valk Internet
“De samenwerking van MondoMarketing met IVC is er een van gelijkwaardigheid en VAKkundigheid. De brede (online)marketingkennis weet MondoMarketing perfect gericht in te zetten om gestelde doelen binnen deadlines te behalen. Wij werken met MondoMarketing graag samen om de kennis, pragmatische aanpak en fijne klik. Samen werken we graag aan de groei van merken en organisaties zoals Expert, Synergie, Kiosk en Julia’s.”
Hans Bevers – Creatief Directeur IVC
”MondoMarketing heeft ervoor gezorgd dat onze fysiopraktijk in Utrecht Oost een vernieuwde website heeft gekregen die gemakkelijk te beheren is. Door MondoMarketing hebben we een nieuwe internetmarkt aangeboord en vinden patienten directer de weg naar onze praktijk. Met name online aameldingen via internet worden als bijzonder prettig ervaren. Doordat er nu ook Google Analytics is geïnstalleerd kunnen we nu ook campagnes monitoren vans AdWords. We hopen nog lang te kunnen samenwerken met MondoMarketing!”
Rob Hofstede – FysioHofstede C.S.
Ook jouw ambitie in de digitale wereld verbeteren?
- Jouw ‘eigen’ online marketeer
- Meer dan 10 jaar ervaring
- Kennisdeling staat voorop
- Servicegericht & betrouwbaar
- Geen langdurige contracten
- Geaccrediteerd; o.a. Google Partner
- Jouw ‘eigen’ online marketeer
- Meer dan 10 jaar ervaring
- Kennisdeling staat voorop
- Servicegericht & betrouwbaar
- Geen langdurige contracten
- Geaccrediteerd; o.a. Google Partner