“MondoMarketing heeft ons wegwijs gemaakt in de wereld van social media marketing door middel van online lead campagnes inclusief de Google Tag Manager.”

Frank van der Tang – Mede-oprichter Made Blue

Made Blue – Klantcase

Steeds meer horecabedrijven in Nederland serveren gekoeld kraanwater in hippe, eigen flessen. Zo’n 150 horecabedrijven doen dat met behulp van Made Blue en steunen daarmee diverse drinkwaterprojecten in verschillende ontwikkelingslanden. Elke geserveerde liter water levert gegarandeerd 1000 maal zoveel schoon drinkwater op. Inmiddels is Made Blue bijna anderhalf jaar actief in de horeca en staat de teller op zo’n 150 deelnemers. Er is inmiddels al bijna 2.800.000.000 liter schoon drinkwater gerealiseerd in samenwerking met alle ambassadeurs. Dat betekent een gezond en werkzaam bestaan voor zeker 300.000 mensen.

MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Made Blue door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen (KPI’s) ruimschoots behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing nauw betrokken bij de doorontwikkeling van de website en het meetbaar maken van het websitegedrag d.m.v. Google Tagmanager (GTM) en Google Analytics implementaties (GA). Dit uiteindelijk met het doel om de bezoekers van Made Blue een zo goed mogelijk online beleving te laten ondervinden en het conversiepercentage te verhogen.

  • Digital Analytics (Webanalyse, Analytics/GTM implementatie)
  • Conversie Optimalisatie (CRO)
  • Social Media adverteren via Facebook en LinkedIn

Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
  • Duidelijk afgestemde KPI’s
  • Forecast campagneresultaten

Bekendheid

  • Verhoogde merkbekendheid 
  • Verhoogde online presence

Overweging

  • Verhoging CTR (click trough percentage)
  • Verhoging EGR (engagement ratio)
  • Stijging in kwalitatieve websitebezoekers
  • Stijging in aantal videoweergaven

Conversie

  • Toename aantal conversies (leads aanvragen) 
  • Toename CR (conversieratio)

Analytics

  • Actionable insights uit Google Analytics implementatie
  • Actionable insights t.b.v. campagne optimalisatie
  • Activatie en overzicht van tags door Google Tag Manager implementatie