Klantcase
Steeds meer horecabedrijven in Nederland serveren gekoeld kraanwater in hippe, eigen flessen. Zo’n 150 horecabedrijven doen dat met behulp van Made Blue en steunen daarmee diverse drinkwaterprojecten in verschillende ontwikkelingslanden. Elke geserveerde liter water levert gegarandeerd 1000 maal zoveel schoon drinkwater op. Inmiddels is Made Blue bijna anderhalf jaar actief in de horeca en staat de teller op zo’n 150 deelnemers. Er is inmiddels al bijna 2.800.000.000 liter schoon drinkwater gerealiseerd in samenwerking met alle ambassadeurs. Dat betekent een gezond en werkzaam bestaan voor zeker 300.000 mensen.
MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Made Blue door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen (KPI’s) ruimschoots behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing nauw betrokken bij de doorontwikkeling van de website en het meetbaar maken van het websitegedrag d.m.v. Google Tagmanager (GTM) en Google Analytics implementaties (GA). Dit uiteindelijk met het doel om de bezoekers van Made Blue een zo goed mogelijke online beleving te laten ondervinden en het conversiepercentage te verhogen.
Strategie
Bekendheid
Overweging
Conversie
Analytics
KvK: 86869647
BTW Nr: NL864125616B01
© 2010 – 2024 MondoMarketing B.V. | Performance Driven Digital Marketing Bureau Utrecht – All rights reserved
Al meer dan 250 keer aangevraagd.