Wil jij meer (loyale) klanten? Bekijk wat hiervoor nodig is!

Klanten zijn voor iedere organisatie van essentieel belang om voort te kunnen bestaan. Doordat klanten aankopen doen op jouw offline- en online kanalen, kun jij omzet genereren. Het aantrekken van nieuwe klanten is belangrijk en hier moet op een goede manier over worden nagedacht. Daarnaast is het belangrijk om een goede after service te bieden richting de klant toe, waardoor loyale klanten ontstaan. Deze klanten kunnen herhalingsaankopen doen, wat kan zorgen voor nog betere resultaten. Wij hebben ruime ervaring in het genereren van (loyale) klanten. Ben je benieuwd hoe wij dit aanpakken? Lees dan verder!

Meer klanten voor jouw product of dienst

Het verwerven van nieuwe klanten kan op verschillende manieren gebeuren. Belangrijk is dat hier goed over nagedacht dient te worden. MondoMarketing kan organisaties helpen meer klanten te krijgen. Hierbij zorgen wij ervoor dat organisaties groeien op online gebied. Er zijn een tal van mogelijkheden hierin: wij kunnen zorgen dat jouw website/app/social media kanalen worden geoptimaliseerd, waardoor deze beter vindbaar zijn bij de juiste doelgroep. Hierbij zetten wij onze online marketing strategie in die zorgt voor een pragmatische, resultaat gedreven, strategische- en doelgroepgerichte aanpak. Onze verschillende expertises kunnen ervoor zorgen dat er nieuwe klanten aangetrokken worden tot jouw business. Tijdens dit proces vragen wij naar de doelstellingen van de organisatie, waardoor wij weten welke kant op gestuurd kan worden.

Video afspelen
Expertises | MondoMarketing l Performance Driven Digital Marketing Bureau

Het behouden van bestaande klanten

Tegenwoordig is het erg belangrijk om bestaande klanten te behouden. Uiteindelijk zorgt dit voor minder investeringskosten, omdat de klanten al bekend zijn met jouw product(en)/dienst(en). Daarnaast hebben loyale klanten vertrouwen in de organisatie en zijn deze klanten minder snel geneigd om over te stappen naar een concurrent. Bovendien kan de loyale klant zorgen voor positieve mond-tot-mond reclame. De Customer Lifetime Value (CLV) geeft inzicht over de gemiddelde waarde van de klant over de gemiddelde klantduur. In samenwerking met de organisatie willen wij de CLV zo hoog mogelijk maken. Wij hebben ruime ervaring met loyale klanten en weten hoe wij digital marketing hiervoor in kunnen zetten. Hierbij is het mogelijk dat wij adviezen geven aan organisaties en helpen met het opzetten van campagnes, waarbij er rekening wordt gehouden met de loyale klant.

Wat zijn de voordelen van meer (loyale) klanten door online marketing?

  • Positieve mond-tot-mond reclame;
  • Bij bestaande klanten: minder kosten;
  • Aantrekken van meer bezoekers;
  • Hogere Customer Life Value (CLV);
  • Genereren van meer omzet.
Expertises | MondoMarketing l Performance Driven Digital Marketing Bureau

1

Jaar ervaring

1

Klantcases

1

Campagnes​

4.8/5

Google Rating

Strategische en doelgerichte aanpak

Het inzetten van een succesvolle online marketing strategie betekent dat je niet meer zonder een full funnel marketing strategie kan. Om jouw doelgroep(en) effectief te kunnen aanspreken is het van belang dat je de juiste boodschap op het juiste moment (customer journey) via het juiste marketingkanaal communiceert. MondoMarketing helpt als Online Marketing Bureau organisaties door een effectieve online marketing strategie, doelen te behalen zoals meer zichtbaarheid. Dit doen wij door de juiste communicatie, juiste timing en doeltreffende online marketing kanalen in te zetten.

1. Bekendheid

Het bereiken van de gekwalificeerde doelgroep met het doel om de naamsbekendheid te verhogen.

2. Overweging

Het bereiken van de gekwalificeerde doelgroep die zich aan het oriënteren is en stimuleren dat ze het product of dienst in overweging neemt.

3. Conversie

Het bereiken van de gekwalificeerde doelgroep die een intentie heeft om te converteren met het doel om conversies te realiseren.

4. Retentie

Het bereiken van bestaande klanten en het stimuleren van retentie door klantenbinding te realiseren.

Onze werkwijze in 7 stappen

Wij hanteren een pragmatische werkwijze om de zichtbaarheid van jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen. Iedere samenwerking is anders en dit maakt onze relatie met klanten zo uniek. Ons doel is om een maximaal resultaat te behalen. Wij baseren onze aanpak op de doelen en het budget van de organisatie en lopen met iedere klant meerdere stappen door. Benieuwd hoe wij dit doen? Bekijk dan onze werkwijze in een succesvol stappenplan.

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.