Onze werkwijze in een succesvol stappenplan
- Je eigen online specialist
- Meer dan 10 jaar ervaring
- Servicegericht & betrouwbaar
- Kennisdeling staat voorop
- Flexibele contracten
- Geaccrediteerd; o.a. Google Partner
- Je eigen online specialist
- Meer dan 10 jaar ervaring
- Servicegericht & betrouwbaar
- Kennisdeling staat voorop
- Flexibele contracten
- Geaccrediteerd; o.a. Google Partner
Onze pragmatische werkwijze
Graag vertellen wij jou meer over onze pragmatische werkwijze met een strategische focus. Elke samenwerking is anders, en dit maakt onze relatie met klanten zo uniek. Daarom leveren we altijd maatwerk voor onze klanten. Daarbij is het doel om altijd het maximale resultaat te behalen. Onze aanpak is gebaseerd op de doelen en het beschikbare budget van de organisatie. Hieronder maken we inzichtelijk welke stappen wij doorlopen om tot een gedegen aanpak te komen.
De stappen naar het beste resultaat
1. Intake
2. Voorstel
In deze stap doen wij een voorstel aan de organisatie. Hierbij is een duidelijk overzicht opgesteld van de werkzaamheden die we gaan uitvoeren, inclusief de bijbehorende budgetten. Dit voorstel is afgestemd op de doelstellingen en de KPI’s die tijdens het intakegesprek zijn besproken. Als er hierbij overeenstemming is tussen ons en de organisatie, kan onze samenwerking beginnen. Indien er nog bepaalde zaken zijn die aangepast moet worden na het bespreken van het voorstel, dan worden deze punten aangepast naar wens.
3. Conversie
Door een goede start te maken in onze samenwerking beginnen wij met het uitvoeren van een nul-meting. In dit onderzoek wordt nader gekeken naar de resultaten die in het verleden zijn behaald en naar de ervaringen die zijn opgedaan. Er wordt geanalyseerd of en hoe er data wordt verzameld d.m.v. data analytics programma’s zoals Google Analytics & Google Tag Manager, omdat dit de basis is voor de online marketing (meten=weten) activiteiten die we gaan uitrollen. Deze bevindingen bespreken we met de organisatie zodat we tot een gedegen set-up kunnen komen.