Haalt jouw organisatie alles uit Zoekmachine Adverteren (SEA)? Is het Google Ads account up-to-date en optimaal ingesteld? Zijn er zaken die geautomatiseerd kunnen worden? Deze vragen beantwoorden wij graag na het uitvoeren van de SEA Quickscan. Het is een voorwaarde dat wij gegevens kunnen inzien via het Google Ads account van jouw organisatie, zodat we een gedegen analyse kunnen maken. Lees verder hoe wij een SEA QuickScan uitvoeren en wat de voordelen hiervan zijn.
Wat is een SEA Quickscan?
Een SEA Quickscan is een analyse van de health-status van jouw Google of Bing Ads account. Het doel van dit onderzoek is het inzichtelijk maken van jouw online kansen binnen Search Engine Advertising. Op basis van de Quickscan kunnen wij jouw organisatie helpen met het verbeteren van jouw account. Tijdens de Quickscan doorlopen we de belangrijkste aandachtsgebieden om de healthscore van jouw account te bepalen. Onderdelen die wij doorlopen zijn; tagging van doelen, targeting, automatisering, kosten vs opbrengsten en advertentieteksten.
Voordelen van een SEA Quickscan
- Inzicht in account structuur;
- Gratis advies;
- Kansen voor automatisering;
- Check in account instellingen;
- Optimalisatie advies van targeting;
- Advies advertentie-insteek.
De stappen van een SEA Quickscan
Wij maken graag eerst telefonisch of bij ons op kantoor kennis met jou en de organisatie om een gedegen Quickscan te kunnen maken. Hierbij bespreken wij graag waar jullie vraagstuk ligt en wat jullie doelstellingen zijn. Vervolgens stemmen we de toegang tot het Google Ads account en eventueel Google Analytics account af zodat we aan de slag kunnen met de uitvoering.
Aan de hand van onze Quickscan methode lopen we jouw account door op een aantal vast bepaalde onderdelen. Wij maken uiteraard geen aanpassingen in jouw account en stellen alleen vast wat verbeterpunten of kansen kunnen zijn. Als wij alle zaken hebben genoteerd en in kaart gebracht, dan nemen wij contact met je op. Vervolgens maken wij een afspraak om de Quickscan samen met jou te bespreken. Dit kan op locatie of op ons kantoor in Utrecht.
We spreken de Quickscan samen door om te laten zien welke zaken er goed gaan en welke zaken geoptimaliseerd kunnen worden. Aan de hand van jullie behoeften werken we vervolgens graag een voorstel op maat uit om jullie te helpen de in kaart gebrachte optimalisatie kansen op te pakken.
Andere Quickscans van MondoMarketing
Online Marketing Quickcan
Wil je meer zichtbaarheid, omzet en loyale klanten? Met de Online Marketing Quickscan krijgen wij inzicht in hoe jouw organisatie er op dit moment voor staat. Daarnaast maken wij verschillende kansen inzichtelijk. Wij maken de Online Marketing Quickscan a.d.h.v. een bewezen scorecard.
SEO Quickcan
Wil je meer zichtbaarheid, omzet en loyale klanten? Met de SEO (zoekmachine optimalisatie) Quickscan krijgen wij een duidelijk inzicht in hoe jouw organisatie er op dit moment voor staat. Daarnaast maken wij hierbij verschillende kansen inzichtelijk. Wij maken de SEO Quickscan a.d.h.v. een bewezen scorecard.
Social Media Quickscan
Wil je meer zichtbaarheid, omzet en loyale klanten? Met de Social Media Quickscan krijgen wij inzicht in hoe jouw organisatie er op dit moment voor staat. Daarnaast maken wij verschillende kansen inzichtelijk. Wij maken de Social Media Quickscan a.d.h.v. een bewezen scorecard.
Veelgestelde vragen
Een SEA Quickscan is een analyse van de health-status van jouw Google of Bing Ads account. Het doel van dit onderzoek is het inzichtelijk maken van jouw online kansen binnen Search Engine Advertising. Op basis van de Quickscan kunnen wij jouw organisatie helpen met het verbeteren van jouw account. Tijdens de Quickscan doorlopen we de belangrijkste aandachtsgebieden om de healthscore van jouw account te bepalen. Onderdelen die wij doorlopen zijn; tagging van doelen, targeting, automatisering, kosten vs opbrengsten en advertentieteksten.
Het laten uitvoeren van een SEA Quickscan kent vele voordelen. Er kunnen namelijk verschillende verbeteringen en kansen in beeld worden gebracht. Daarnaast kunnen wij een advies geven om de accounts efficiënt(er) in te richten. Wij hebben ruime ervaring in het inzetten van (Google) Ads campagnes en weten waar er aan de knoppen gedraaid dient te worden voor het beste resultaat. Daarnaast zijn wij gecertificeerd Google Partner.
- Inzicht in account structuur;
- Gratis advies;
- Kansen voor automatisering;
- Check in account instellingen;
- Optimalisatie advies van targeting;
- Advies advertentie-insteek.
Is jouw organisatie klaar voor de digitale wereld van morgen?
- Jouw ‘eigen’ online marketeer
- Meer dan 10 jaar ervaring
- Kennisdeling staat voorop
- Servicegericht & betrouwbaar
- Geen langdurige contracten
- Geaccrediteerd; o.a. Google Partner
- Jouw ‘eigen’ online marketeer
- Meer dan 10 jaar ervaring
- Kennisdeling staat voorop
- Servicegericht & betrouwbaar
- Geen langdurige contracten
- Geaccrediteerd; o.a. Google Partner