Klantcase
Verno (voorheen KunstSpiegel) heeft een bevlogen team (kunstliefhebbers), die vanuit één vestiging opereert. Belangrijk voor Verno zijn de internationale online shop, de showroom en de lijstenfabriek. Vakmanschap, een goede online shopervaring en persoonlijke aandacht voor de klant zijn de sleutelwoorden tot het succes van het bedrijf. Verno is opgericht door een groep kunstliefhebbers met als gezamenlijk doel een groot assortiment aan wanddecoratie toegankelijk te maken voor een breed publiek, van jong tot oud. Het resultaat is een unieke collectie van spiegels, lijsten, fotolijsten, art posters, art prints, fotografische kunst, schilderijen en zelfs schilderdoeken.
MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Verno door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen (KPI’s) ruimschoots behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing nauw betrokken bij de doorontwikkeling van de website en het meetbaar maken van het websitegedrag d.m.v. Google Tagmanager (GTM) en Google Analytics implementaties (GA). Dit uiteindelijk met het doel om de bezoekers van Verno een zo goed mogelijke online beleving te laten ondervinden en het conversiepercentage te verhogen.
Strategie
Bekendheid
Overweging
Conversie
SEO
Analytics
CRO/Usability
KvK: 86869647
BTW Nr: NL864125616B01
© 2010 – 2024 MondoMarketing B.V. | Performance Driven Digital Marketing Bureau Utrecht – All rights reserved
Al meer dan 250 keer aangevraagd.