Klantcase

Verno

Verno (voorheen KunstSpiegel) heeft een bevlogen team (kunstliefhebbers), die vanuit één vestiging opereert. Belangrijk voor Verno zijn de internationale online shop, de showroom en de lijstenfabriek. Vakmanschap, een goede online shopervaring en persoonlijke aandacht voor de klant zijn de sleutelwoorden tot het succes van het bedrijf. Verno is opgericht door een groep kunstliefhebbers met als gezamenlijk doel een groot assortiment aan wanddecoratie toegankelijk te maken voor een breed publiek, van jong tot oud. Het resultaat is een unieke collectie van spiegels, lijsten, fotolijsten, art posters, art prints, fotografische kunst, schilderijen en zelfs schilderdoeken.

  • Digital Marketing strategie
  • Digital Analytics (Webanalyse, Analytics/GTM implementatie)
  • Conversie Optimalisatie (CRO)
  • SEO – Zoekmachine Optimalisatie
  • SEA – Zoekmachine adverteren via Google Ads
  • Social Media adverteren via Facebook, Instagram en Pinterest
  • Display marketing d.m.v. Google Display Netwerk
  • Online creatie (HTML5 Banners, Rich Media, Video’s, Statics)
  • Affiliate marketing
  • Marketplaces Marketing

MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Verno door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen (KPI’s) ruimschoots behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing nauw betrokken bij de doorontwikkeling van de website en het meetbaar maken van het websitegedrag d.m.v. Google Tagmanager (GTM) en Google Analytics implementaties (GA). Dit uiteindelijk met het doel om de bezoekers van Verno een zo goed mogelijke online beleving te laten ondervinden en het conversiepercentage te verhogen.

  • Strategie

    • Kanaal potentie analyse 
    • Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
    • Duidelijk afgestemde KPI’s
    • Forecast campagneresultaten

    Bekendheid

    • Verhoogde merkbekendheid 
    • Verhoogde online presence

    Overweging

    • Verhoging CTR (click through percentage)
    • Verhoging EGR (engagement ratio)
    • Stijging in kwalitatieve websitebezoekers
    • Stijging in aantal videoweergaven

    Conversie

    • Toename aantal conversies (online bestellingen) 
    • Stijging in store traffic (showroom bezoeken)
    • CPO (cost per order) on target
    • Toename CR (conversieratio)
    • Stijging in clicks-to-call
    • Stijging in clicks-to-email
    • Stijging in contactaanvragen
    • Stijging in oproepen via de advertentie-extensies
    • Stijging in genereren van leads
    • Verhoging nieuwsbrief aanmeldingen

    SEO

    • Toename organische bezoekers
    • Zoekmachine vriendelijke website
    • Hogere rankings voor focus trefwoorden
    • Stijging van de pagina- en domein autoriteit

    Analytics

    • Actionable insights uit Google Analytics implementatie
    • Actionable insights t.b.v. campagne optimalisatie
    • Activatie en overzicht van tags door Google Tag Manager implementatie

    CRO/Usability

    • Verhoogde conversie
    • Verbeterde gebruikerservaring
    • Verlaagd bouncepercentage
Verno - klantcase
Bron header-afbeelding: Ground Picture/Shutterstock.com
Verno | MondoMarketing | Marketing bureau Utrecht
“Wij werken al lange tijd samen met MondoMarketing. Ze profileren zich als een echte partner die proactief meedenkt met ons bedrijf om online marketing het beste te kunnen inzetten en maximaal rendement te behalen. MondoMarketing richt zich op onze online strategie en vindbaarheid met o.a. Google Ads, SEO, Facebook/Instagram Ads, Pinterest en Affiliate Marketing. Alsmede het inzichtelijk maken van de data via Google Analytics, Google Tag Manager en rapportages in Data Studio.”
JJ Tsuff
– CEO Verno

Gerelateerde klantcases

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.
function add_no_lazy_script() { echo ''; } add_action('wp_footer', 'add_no_lazy_script');