Klantcase

AFM

De Autoriteit Financiële Markten (AFM) houdt toezicht op de financiële markten: op sparen, beleggen, verzekeren, lenen, pensioenen, kapitaalmarkten, assetmanagement en accountantsorganisaties en verslaggeving. Het is belangrijk dat het publiek, het bedrijfsleven en de overheid vertrouwen hebben in de financiële markten. En dat de markten op een duidelijke en eerlijke manier werken.De AFM maakt zich sterk voor eerlijke en transparante financiële markten. Als onafhankelijke gedragstoezichthouder dragen zij bij aan duurzaam financieel welzijn in Nederland.

  • Digital Marketing strategie
  • Social Media adverteren via Snapchat, Facebook, Instagram en YouTube

MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met de Autoriteit Financiële Markt (AFM) door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen (KPI’s) ruimschoots behaald.

Strategie

  • Kanaal potentie analyse
  • Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
  • Duidelijk afgestemde KPI’s
  • Forecast campagneresultaten

Bekendheid

  • Verhoogde merkbekendheid
  • Verhoogde online presence
  • Overweging
  • Verhoging CTR (click through percentage)
  • Verhoging EGR (engagement ratio)
  • Stijging in kwalitatieve webbezoekersMet MondoMarketing voor het eerst een socialcampagne gedaan voor een week. Vooraf dacht Pieter goed mee met wat we wilden bereiken. Na een paar dagen bleek op één platform het effect minder te zijn, vervolgens geschoven met inzet op ander platform. Lekker flexibel. En uiteindelijke een zeer tevreden baas.
Autoriteit Financiële Markten - klantcase
Bron header-afbeelding: Dennis van de Water/Shutterstock.com
AFM | MondoMarketing | Marketing bureau Utrecht
“Met MondoMarketing voor het eerst een socialcampagne gedaan voor een week. Vooraf dacht Pieter goed mee met wat we wilden bereiken. Na een paar dagen bleek op één platform het effect minder te zijn, vervolgens geschoven met inzet op ander platform. Lekker flexibel. En uiteindelijke een zeer tevreden baas.”
Rogier van Katwijk
– Autoriteit Financiële Markten (AFM)

Gerelateerde klantcases

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.