Klantcase

Dutch Farm Experience

Dutch Farm Experience is een onafhankelijke organisatie in Maarsbergen, opgestart door Katrien van ’t Hooft. De organisatie is met meer dan 30 jaar aan ervaring in de vee-industrie gespecialiseerd in het wereldwijd inspireren van individuen en organisaties over duurzame initiatieven op gebied van vee, de nadruk ligt hierbij op zuivel. Dutch Farm Experience verbindt deze organisaties met innovatieve en duurzame boeren uit Nederland, met het doel om de organisaties een beeld te geven in hoe uitdagingen door de Nederlandse boeren worden aangepakt, maar ook om het belang van het ontwikkelen van een eigen zuivel ontwikkelingsstrategie te laten zien. De missie van de organisatie is het creëren van een wereld in welke melk en andere dierlijke producten op een duurzame manier worden geproduceerd.

  • Digital Marketing strategie
  • Digital Analytics (Webanalyse, Analytics/GTM implementatie)
  • Conversie Optimalisatie (CRO)
  • SEO – Zoekmachine Optimalisatie

MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Dutch Farm Experience door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen behaald. Dit met het doel om de patiënten van Dutch Farm Experience een zo goed mogelijke online beleving te laten ondervinden.

Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
  • Duidelijk afgestemde KPI’s

Bekendheid

  • Verhoogde merkbekendheid 
  • Verhoogde online presence

Overweging

  • Verhoging CTR (click through percentage)
  • Verhoging EGR (engagement ratio)
  • Stijging in kwalitatieve websitebezoekers

Conversie

  • Toename aantal conversies (aanvragen)
  • Toename CR (conversieratio)

Analytics

  • Actionable insights uit Google Analytics implementatie
  • Actionable insights t.b.v. campagne optimalisatie
  • Activatie en overzicht van tags door Google Tag Manager implementatie

CRO/Usability

  • Verhoogde conversie
  • Verbeterde gebruikerservaring
  • Verlaagd bouncepercentage
Dutch Farm Experience | MondoMarketing | Digital marketing bureau
Dutch Farm Experience | MondoMarketing | Marketing bureau Utrecht
“Afgelopen maanden een nieuwe website voor mijn bedrijf met Pieter gemaakt ism. zijn collega Terry Elemans. Een goed koppel! Ik ben tevreden over het resultaat. MondoMarketing is een professioneel online marketing bureau met een gedegen aanpak en veel kennis. Ze hebben ervoor gezorgd dat onze website gebruiksvriendelijk en online goed vindbaar is.”
Katrien van ‘t Hooft
– Dutch Farm Experience

Gerelateerde klantcases

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.