Klantcase
Dutch Farm Experience is een onafhankelijke organisatie in Maarsbergen, opgestart door Katrien van ’t Hooft. De organisatie is met meer dan 30 jaar aan ervaring in de vee-industrie gespecialiseerd in het wereldwijd inspireren van individuen en organisaties over duurzame initiatieven op gebied van vee, de nadruk ligt hierbij op zuivel. Dutch Farm Experience verbindt deze organisaties met innovatieve en duurzame boeren uit Nederland, met het doel om de organisaties een beeld te geven in hoe uitdagingen door de Nederlandse boeren worden aangepakt, maar ook om het belang van het ontwikkelen van een eigen zuivel ontwikkelingsstrategie te laten zien. De missie van de organisatie is het creëren van een wereld in welke melk en andere dierlijke producten op een duurzame manier worden geproduceerd.
MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Dutch Farm Experience door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen behaald. Dit met het doel om de patiënten van Dutch Farm Experience een zo goed mogelijke online beleving te laten ondervinden.
Strategie
Bekendheid
Overweging
Conversie
Analytics
CRO/Usability
KvK: 86869647
BTW Nr: NL864125616B01
© 2010 – 2025 MondoMarketing B.V. | Performance Driven Digital Marketing Bureau Utrecht – All rights reserved
Al meer dan 250 keer aangevraagd.