Klantcase
Informa is wereldleider in het organiseren van zakelijke congressen en trainingen. Met meer dan 11.000 medewerkers in 30 landen en een jaaromzet van £1,132.4 miljoen streeft Informa ernaar om de top positie te behouden op het gebied van High-end congressen en trainingen. Informa is een grote toonaangevende internationale onderzoeksgroep voor evenementen, inlichtingen en wetenschap. Het doel van Informa is om de specialist te verdedigen. Via honderden krachtige merken werkt Informa samen met bedrijven en professionals in gespecialiseerde markten en biedt Informa de verbindingen, intelligentie en kansen die klanten helpen groeien, zaken doen, doorbraken maken en beter geïnformeerde beslissingen nemen.
MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Informa door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen (KPI’s) ruimschoots behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing nauw betrokken bij de doorontwikkeling van de website en het meetbaar maken van het websitegedrag d.m.v. Google Analytics implementaties (GA). Dit uiteindelijk met het doel om de bezoekers van Informa een zo goed mogelijke online beleving te laten ondervinden en het conversiepercentage te verhogen.
Strategie
Bekendheid
Overweging
Conversie
SEO
Analytics
CRO/Usability
KvK: 86869647
BTW Nr: NL864125616B01
© 2010 – 2025 MondoMarketing B.V. | Performance Driven Digital Marketing Bureau Utrecht – All rights reserved
Al meer dan 250 keer aangevraagd.