Klantcase

Muziekgebouw aan ’t IJ

Wij willen hoge kwaliteit muziek brengen aan een zo breed mogelijk in muziek geïnteresseerd publiek van alle leeftijden. Liefde voor muziek, vooroplopen en spraakmakend zijn, zijn het uitgangspunt bij alles wat we doen. Wij willen mensen in het hart raken en hen laten ervaren hoe veelzijdig de muziek is waar wij voor staan. Wij streven ernaar de concertpraktijk en -beleving te vernieuwen, in nauwe samenwerking met ensembles, musici, podia, en andere cultuurinstellingen uit binnen- en buitenland.

  • Digital Analytics (Analytics/GTM implementatie)

MondoMarketing bouwt samen met Muziekgebouw aan ’t IJ aan onze effectieve samenwerking. Dankzij onze expertises en meer dan 10 jaar ervaring in digitale marketing behalen we met succes de doelstellingen van Muziekgebouw aan ’t IJ.

Digital Analytics

  • Inzicht in gedrag en prestaties van verschillende website segmenten/ bezoekers
  • Identificeren van optimalisaties in de marketingstrategie en website
  • Heldere management rapportages voor snelle inzichten
Muziekgebouw aan 't IJ Klantcase
Bron header-afbeelding: Worldpics/Shutterstock.com
Muziekgebouw 't IJ | MondoMarketing | Digital marketing bureau
“Wij willen onze liefde voor muziek met zoveel mogelijk anderen delen.”
Muziekgebouw aan ‘t IJ
Muziekgebouw aan ‘t IJ
“Wij willen onze liefde voor muziek met zoveel mogelijk anderen delen.”

Gerelateerde klantcases

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.