“MondoMarketing levert bijzonder scherpe online marketing consultancy, hun kennis en expertise worden zeer effectief ingezet.”

Martijn Verver – Client Services Director Headline Interactive

Zooster – Klantcase

Zooster is een online warenhuis voor dieren, dat net even anders is dan vele tientallen andere online dierenwinkels. Zooster wilt graag dat het elke dag dierendag is. Voor iedere huisdiereigenaar staat Zooster elke dag klaar. Zooster gelooft in gemak, plezier, comfort en betrouwbaarheid. Zooster levert niet alleen de beste producten, maar ook het beste advies. Headline Interactive heeft als webbouwer aan de wieg gestaan van de webshop.

MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Zooster door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing nauw betrokken bij de doorontwikkeling van de website. Dit met het doel om de bezoekers van Zooster een zo goed mogelijk online beleving te laten ondervinden.

  • Digital Marketing strategie
  • Digital Analytics (Webanalyse, Analytics/GTM implementatie)
  • Conversie Optimalisatie (CRO)
  • SEA – Zoekmachine adverteren via Google Ads

Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
  • Duidelijk afgestemde KPI’s
  • Forecast campagneresultaten

Bekendheid

  • Verhoogde merkbekendheid 
  • Verhoogde online presence

Overweging

  • Verhoging CTR (click trough percentage)
  • Verhoging EGR (engagement ratio)
  • Stijging in kwalitatieve websitebezoekers

Conversie

  • Toename aantal conversies (online bestellingen) 
  • ROAS (return on adspend) on target
  • Toename CR (conversieratio)

Analytics

  • Actionable insights uit Google Analytics implementatie
  • Actionable insights t.b.v. campagne optimalisatie

CRO/Usability

  • Verhoogde conversie
  • Verbeterde gebruikerservaring
  • Verlaagd bouncepercentage