Klantcase

Uithoflijn – Tram 22 – Gem. Utrecht

De Uithoflijn is de belangrijkste schakel in de bereikbaarheid van het Utrecht Science Park. Projectorganisatie Uithoflijn heeft de tramlijn in opdracht van de provincie Utrecht en de gemeente Utrecht gerealiseerd. De tram is op 16 december 2019 in gebruik genomen. De Uithoflijn is een sneltramlijn, die loopt van Utrecht Centraal naar Utrecht Science Park. De andere benaming voor de Uithoflijn is Tram 22, dit is tegelijkertijd ook het lijnnummer waar de tram diensten voor uitvoert. De dienstregeling voor de Uithoflijn wordt door U-OV verzorgt en brengt dagelijks 45.000 reizigers op de juiste plaats.

  • SEA – Zoekmachine adverteren via Google Ads
  • Social Media adverteren
  • Display Marketing
  • Digital Analytics (Analytics/GTM implementatie)
  • Digital Marketing Strategie
  • Conversie Optimalisatie

MondoMarketing bouwt samen met Uithoflijn – Tram 22 – Gem. Utrecht aan onze effectieve samenwerking. Dankzij onze expertises en meer dan 10 jaar ervaring in digitale marketing behalen we met succes de doelstellingen van Uithoflijn – Tram 22 – Gem. Utrecht.

SEA – Zoekmachine Adverteren via Google Ads

  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

 

Social Media Advertising

  • Verhoging van bereik en betrokkenheid op sociale mediaplatform(en)
  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

 

Display Advertising

  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

 

Digital Analytics

  • Inzicht in gedrag en prestaties van verschillende website segmenten/ bezoekers
  • Identificeren van optimalisaties in de marketingstrategie en website
  • Heldere management rapportages voor snelle inzichten

 

Digital Marketing Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak / roadmap
  • Forecast campagneresultaten voor verwachtte impact

 

Conversie Optimalisatie

  • Toename van conversiedoelen
  • Verbetering van UX (user experience)
  • Meer inzichten over optimalisaties van de klantreis/website t.b.v. toekomstige campagnes en website-inrichting
Uithoflijn - Tram 22 - Gem. Utrecht | MondoMarketing | Digital marketing bureau
Uithoflijn | MondoMarketing | Marketing bureau Utrecht
“We hebben MondoMarketing gevraagd mee te helpen met een campagne: hoe zorgen we ervoor dat we online zichtbaar zijn bij specifieke doelgroepen? Het is uitstekend gelukt en de doelen zijn meer dan behaald. Wij zijn erg blij met de resultaten die zijn behaald tijdens onze samenwerking. MondoMarketing willen wij als organisatie hierdoor zeker aanbevelen”
Marian Mulder
– Communications Specialist Gemeente Utrecht

Gerelateerde klantcases

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.