Klantcase

Internationaal Theater Amsterdam

De Stadsschouwburg Amsterdam (SSBA) is een theatergebouw aan het Leidseplein in Amsterdam en tevens de naam van een aantal inmiddels verdwenen hoofdstedelijke schouwburgen aan de Keizersgracht en het Leidseplein. Het huidige gebouw dateert uit 1894 en is sinds 1982 een rijksmonument. De hoofdspeler van de Stadsschouwburg is Toneelgroep Amsterdam (die nu opereert onder de naam ITA). De Stadsschouwburg en Toneelgroep Amsterdam zijn per 1 januari 2018 gefuseerd en zijn verder gegaan onder de naam Internationaal Theater Amsterdam (ITA). Er worden jaarlijks 600 pluriforme, nationale en internationale voorstellingen gehouden in dit culturele centrum.

  • SEO – Audit
  • SEA – Zoekmachine adverteren via Google Ads
  • Social Media adverteren
  • Display Marketing
  • Digital Analytics (Analytics/GTM implementatie)
  • Digital Marketing Strategie
  • Conversie Optimalisatie

Met de inzet van de expertises van MondoMarketing en een helder stappenplan werken we aan een waardevolle samenwerking met Internationaal Theater Amsterdam. Samen bereiken we met succes de doelstellingen.

SEO – Zoekmachine Optimalisatie

  • Toename van organische websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Verhoogde UX (user experience) en Zoekmachine gerichte website
  • Hogere rankings voor focus trefwoorden
  • Stijging van de pagina- en domeinautoriteit

SEA – Zoekmachine Adverteren via Google Ads

  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

Social Media Advertising

  • Verhoging van bereik en betrokkenheid op sociale mediaplatform(en)
  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

Display Advertising

  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

Digital Analytics

  • Inzicht in gedrag en prestaties van verschillende website segmenten/ bezoekers
  • Identificeren van optimalisaties in de marketingstrategie en website
  • Heldere management rapportages voor snelle inzichten

Digital Marketing Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak / roadmap
  • Forecast campagneresultaten voor verwachtte impact

Conversie Optimalisatie

  • Toename van conversiedoelen
  • Verbetering van UX (user experience)
  • Meer inzichten over optimalisaties van de klantreis/website t.b.v. toekomstige campagnes en website-inrichting
Stadsschouwburg Amsterdam - klantcase
Bron header-afbeelding: Kit Leong/Shutterstock.com
ITA logo | MondoMarketing
“MondoMarketing geeft waardevolle feedback en stuurt onze campagnes bij om het maximale uit onze budgetten te halen. Het is een uiterst prettig samenwerken dat wij kunnen aanbevelen.”
Joshua Campfens
– Marketeer Internationaal Theater Amsterdam
Joshua Campfens
– Marketeer Internationaal Theater Amsterdam
“MondoMarketing geeft waardevolle feedback en stuurt onze campagnes bij om het maximale uit onze budgetten te halen. Het is een uiterst prettig samenwerken dat wij kunnen aanbevelen.”

Gerelateerde klantcases

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.