Klantcase
De Stadsschouwburg Amsterdam (SSBA) is een theatergebouw aan het Leidseplein in Amsterdam en tevens de naam van een aantal inmiddels verdwenen hoofdstedelijke schouwburgen aan de Keizersgracht en het Leidseplein. Het huidige gebouw dateert uit 1894 en is sinds 1982 een rijksmonument. De hoofdspeler van de Stadsschouwburg is Toneelgroep Amsterdam (die nu opereert onder de naam ITA). De Stadsschouwburg en Toneelgroep Amsterdam zijn per 1 januari 2018 gefuseerd en zijn verder gegaan onder de naam Internationaal Theater Amsterdam (ITA). Er worden jaarlijks 600 pluriforme, nationale en internationale voorstellingen gehouden in dit culturele centrum.
MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Internationaal Theater Amsterdam door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing nauw betrokken bij de doorontwikkeling van de website. Dit met het doel om de bezoekers van Internationaal Theater Amsterdam een zo goed mogelijke online beleving te laten ondervinden.
Strategie
Bekendheid
Overweging
Conversie
SEO
Analytics
CRO/Usability
KvK: 86869647
BTW Nr: NL864125616B01
© 2010 – 2025 MondoMarketing B.V. | Performance Driven Digital Marketing Bureau Utrecht – All rights reserved
Al meer dan 250 keer aangevraagd.