”Samen met MondoMarketing en Reclamebureau IVC hebben we de website beter ingericht en daarna een aantal mooie social media campagnes gemaakt om meer traffic naar de site te genereren. Naast een goed advies, werden de campagnes helemaal ingericht en waar nodig bijgestuurd door MondoMarketing.”

Gerda Kranendonk – Ikwilmetjepraten

Ikwilmetjepraten – Klantcase

De coalitie ‘Van Betekenis tot het Einde’ stimuleert dat mensen meer ruimte en aandacht geven aan de laatste fase van hun leven en hierover met elkaar in gesprek gaan. Door dit gesprek aan te gaan weten mensen in je omgeving hoe zij je kunnen steunen en helpen, want ieder mens is tot het laatste toe van betekenis. Het is niet voor iedereen gemakkelijk om na te denken over onderwerpen als stervensbegeleiding, dood, waardig oud worden, ziekte en de herinneringen over je leven. Daarom staan er op de website van ikwilmetjepraten tips om een gesprek te beginnen en wijzen we de bezoekers van de website op activiteiten van organisaties die je op weg kunnen helpen.

MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Ikwilmetjepraten door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing nauw betrokken bij de doorontwikkeling van de website. Dit met het doel om de bezoekers van Ikwilmetjepraten een zo goed mogelijk online beleving te laten ondervinden.

  • Digital Marketing strategie
  • Digital Analytics (Webanalyse, Analytics/GTM implementatie)
  • Conversie Optimalisatie (CRO)
  • Social Media adverteren via Facebook, Instagram en Twitter
  • Display Marketing d.m.v. het Google Display Netwerk

Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
  • Duidelijk afgestemde KPI’s
  • Forecast campagneresultaten

Bekendheid

  • Verhoogde merkbekendheid 
  • Verhoogde online presence

Overweging

  • Verhoging CTR (click trough percentage)
  • Verhoging EGR (engagement ratio)
  • Stijging in kwalitatieve websitebezoekers
  • Stijging in aantal videoweergaven

Conversie

  • Toename aantal conversies (o.a. nieuwsbrief inschrijvingen) 
  • Toename CR (conversieratio)
  • Stijging in clicks-to-call
  • Stijging in clicks-to-email

SEO

  • Toename organische bezoekers
  • Zoekmachine vriendelijke website
  • Hogere rankings voor focus trefwoorden
  • Stijging van de pagina- en domein autoriteit

Analytics

  • Actionable insights uit Google Analytics implementatie
  • Actionable insights t.b.v. campagne optimalisatie
  • Activatie en overzicht van tags door Google Tag Manager implementatie

CRO/Usability

  • Verhoogde conversie
  • Verbeterde gebruikerservaring
  • Verlaagd bouncepercentage