Klantcase

Stationshuiskamer

StationsHuiskamer (onderdeel van de NS) op het Centraal Station is een plek waar je prettig kan wachten met zicht op actuele reisinformatie. Naast de mogelijkheid om een warme drank en iets lekkers erbij te kunnen nuttigen, zijn er extra voorzieningen die het wachten of verblijven nóg comfortabeler maken. Binnen StationsHuiskamer’s ruim 20 locaties tellende formule, maken we onderscheid tussen StationsHuiskamers op lokale en centrale stations.

  • Social Media adverteren
  • Digital Analytics (Analytics/GTM implementatie)
  • Digital Marketing Strategie

MondoMarketing en Stationshuiskamer gaan samen de uitdaging aan om de gestelde doelstellingen te behalen. Met de expertises van ons team en onze marketing strategisch helpen we Stationshuiskamer om hun doelen succesvol te realiseren.

Social Media Advertising

  • Verhoging van bereik en betrokkenheid op sociale mediaplatform(en)
  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

 

Digital Analytics

  • Inzicht in gedrag en prestaties van verschillende website segmenten/ bezoekers
  • Identificeren van optimalisaties in de marketingstrategie en website
  • Heldere management rapportages voor snelle inzichten

 

Digital Marketing Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak / roadmap
  • Forecast campagneresultaten voor verwachtte impact
Stationshuiskamer - klantcase
Bron header-afbeelding: Dusan Petkovic/Shutterstock.com
NS Stationshuiskamer | MondoMarketing | Marketing bureau Utrecht
“De samenwerking van MondoMarketing met StationsHuiskamer is er een van gelijkwaardigheid en VAKkundigheid. De brede marketingkennis weet MondoMarketing perfect gericht in te zetten om gestelde doelen binnen deadlines te behalen.”
Hans Bevers
– Creatief Directeur IVC
Hans Bevers
– Creatief Directeur IVC
“De samenwerking van MondoMarketing met StationsHuiskamer is er een van gelijkwaardigheid en VAKkundigheid. De brede marketingkennis weet MondoMarketing perfect gericht in te zetten om gestelde doelen binnen deadlines te behalen.”

Gerelateerde klantcases

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.