Klantcase
Synergie Nederland is onderdeel van Synergie Groep S.A. Deze grote organisatie is afkomstig uit Frankrijk, en is internationaal en beursgenoteerd. Door de jaren heen is Synergie uitgegroeid tot een multinationale onderneming, die inmiddels met ruim 600 vestigingen actief is in vijftien verschillende landen. Synergie Nederland telt 13 vestigingen. Synergie is specialist in personeelswerk en –advies, uitzendarbeid en werving & selectie, maar ook inhouse-diensten, outplacement en opleidingen. Synergie is een allround HR dienstverlener met Transport, Logistiek en Industrie als bijzonder aandachtsgebied.
MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Synergie door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen (KPI’s) ruimschoots behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing nauw betrokken bij de doorontwikkeling van de website en het meetbaar maken van het websitegedrag d.m.v. Google Tagmanager (GTM) en Google Analytics implementaties (GA). Dit uiteindelijk met het doel om de bezoekers van Synergie een zo goed mogelijke online beleving te laten ondervinden en het conversiepercentage te verhogen.
Strategie
Bekendheid
Overweging
Conversie
Analytics
KvK: 86869647
BTW Nr: NL864125616B01
© 2010 – 2025 MondoMarketing B.V. | Performance Driven Digital Marketing Bureau Utrecht – All rights reserved
Al meer dan 250 keer aangevraagd.