Klantcase

Kiosk

Kiosk (onderdeel van de NS) heeft een groot assortiment aan producten waar de reiziger behoefte aan heeft. De reiziger kan elk moment van de dag bij Kiosk terecht voor iets te eten, drinken of iets te doen voor onderweg. Er zijn Kiosk vestigingen met een uitgiftebalie en inloopwinkels waar ook treinkaartjes worden verkocht. Daarnaast zijn er op bijna alle stations met een Kiosk vestiging vaak meerdere snoep- en drankautomaten met een groot assortiment aanwezig, die 24 uur per dag in werking zijn. Reizigers kunnen voor een Kiosk terecht op 59 stations in heel Nederland.

  • Social Media adverteren
  • Digital Marketing Strategie

Met de inzet van de expertises van MondoMarketing en een helder stappenplan werken we aan een waardevolle samenwerking met Kiosk. Samen bereiken we met succes de doelstellingen.

Social Media Advertising

  • Verhoging van bereik en betrokkenheid op sociale mediaplatform(en)
  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

 

Digital Marketing Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak / roadmap
  • Forecast campagneresultaten voor verwachtte impact
Kiosk - klantcase
Bron header-afbeelding: StratfordProductions/Shutterstock.com
Kiosk | MondoMarketing | Marketing bureau Utrecht
“Kiosk (onderdeel van de NS) heeft een groot assortiment aan producten waar de reiziger behoefte aan heeft.”
Kiosk
Kiosk
“Kiosk (onderdeel van de NS) heeft een groot assortiment aan producten waar de reiziger behoefte aan heeft.”

Gerelateerde klantcases

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.