Klantcase
Kiosk (onderdeel van de NS) heeft een groot assortiment aan producten waar de reiziger behoefte aan heeft. De reiziger kan elk moment van de dag bij Kiosk terecht voor iets te eten, drinken of iets te doen voor onderweg. Er zijn Kiosk vestigingen met een uitgiftebalie en inloopwinkels waar ook treinkaartjes worden verkocht. Daarnaast zijn er op bijna alle stations met een Kiosk vestiging vaak meerdere snoep- en drankautomaten met een groot assortiment aanwezig, die 24 uur per dag in werking zijn. Reizigers kunnen voor een Kiosk terecht op 59 stations in heel Nederland.
MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Kiosk door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen behaald. Dit met het doel om de bezoekers van Kiosk een zo goed mogelijke online beleving te laten ondervinden.
Strategie
Bekendheid
Overweging
Conversie
KvK: 86869647
BTW Nr: NL864125616B01
© 2010 – 2025 MondoMarketing B.V. | Performance Driven Digital Marketing Bureau Utrecht – All rights reserved
Al meer dan 250 keer aangevraagd.