Klantcase

AFM

De Autoriteit Financiële Markten (AFM) houdt toezicht op de financiële markten: op sparen, beleggen, verzekeren, lenen, pensioenen, kapitaalmarkten, assetmanagement en accountantsorganisaties en verslaggeving. Het is belangrijk dat het publiek, het bedrijfsleven en de overheid vertrouwen hebben in de financiële markten. En dat de markten op een duidelijke en eerlijke manier werken.De AFM maakt zich sterk voor eerlijke en transparante financiële markten. Als onafhankelijke gedragstoezichthouder dragen zij bij aan duurzaam financieel welzijn in Nederland.

  • Social Media adverteren via Snapchat, Facebook, Instagram en YouTube
  • Display Marketing
  • Digital Marketing Strategie

MondoMarketing bouwt samen met AFM aan onze effectieve samenwerking. Dankzij onze expertises en meer dan 10 jaar ervaring in digitale marketing behalen we met succes de doelstellingen van AFM.

Social Media Advertising

  • Verhoging van bereik en betrokkenheid op sociale mediaplatform(en)
  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

 

Display Advertising

  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

 

Digital Marketing Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak / roadmap
  • Forecast campagneresultaten voor verwachtte impact
Autoriteit Financiële Markten - klantcase
Bron header-afbeelding: Dennis van de Water/Shutterstock.com
AFM | MondoMarketing | Marketing bureau Utrecht
“Met MondoMarketing voor het eerst een socialcampagne gedaan voor een week. Vooraf dacht Pieter goed mee met wat we wilden bereiken. Na een paar dagen bleek op één platform het effect minder te zijn, vervolgens geschoven met inzet op ander platform. Lekker flexibel. En uiteindelijke een zeer tevreden baas.”
Rogier van Katwijk
– Autoriteit Financiële Markten (AFM)
Rogier van Katwijk
– Autoriteit Financiële Markten (AFM)
“Met MondoMarketing voor het eerst een socialcampagne gedaan voor een week. Vooraf dacht Pieter goed mee met wat we wilden bereiken. Na een paar dagen bleek op één platform het effect minder te zijn, vervolgens geschoven met inzet op ander platform. Lekker flexibel. En uiteindelijke een zeer tevreden baas.”

Gerelateerde klantcases

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.