Klantcase

Nederlandse Spoorwegen (NS Retail)

De Nederlandse Spoorwegen (NS) is het nationale spoorwegbedrijf van Nederland. Activiteiten die centraal staan bij de NS zijn op dit moment: het vervoeren van reizigers per spoor, de knooppuntontwikkeling (inclusief de bijbehorende exploitatie van stations met de retail formules), de bouw aan het Nederlandse spoornetwerk. NS heeft de beschikking tot het Hoofdrailnet (HRN) en diverse regionale lijnen. NS voert ook reizen uit op verschillende internationale verbindingen. Deze reizen worden uitgevoerd door NS Internationaal. De NS voert de exploitatie uit van alle Nederlandse spoorwegstations. Binnen deze spoorwegstations bevinden zich verschillende winkels NS-retail winkelformules zoals: Kiosk, Julia’s en Stationshuiskamer. Daarnaast zijn er nog veel meer winkels waar reizigers aankopen kunnen doen.

  • Social Media adverteren
  • Digital Marketing Strategie

MondoMarketing en Nederlandse Spoorwegen (NS Retail) gaan samen de uitdaging aan om de gestelde doelstellingen te behalen. Met de expertises van ons team en onze marketing strategisch helpen we Nederlandse Spoorwegen (NS Retail) om hun doelen succesvol te realiseren.

Social Media Advertising

  • Verhoging van bereik en betrokkenheid op sociale mediaplatform(en)
  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

 

Digital Marketing Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak / roadmap
  • Forecast campagneresultaten voor verwachtte impact
Nederlandse Spoorwegen (NS Retail) - klantcase
Bron header-afbeelding: VanderWolf Images/Shutterstock.com
Reclamebureau IVC | MondoMarketing | Marketing bureau Utrecht
“De samenwerking van MondoMarketing met de NS is er een van gelijkwaardigheid en VAKkundigheid. De brede marketingkennis weet MondoMarketing perfect gericht in te zetten om gestelde doelen binnen deadlines te behalen.”
Hans Bevers
– Creatief Directeur IVC

Gerelateerde klantcases

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.