“De samenwerking van MondoMarketing met de NS is er een van gelijkwaardigheid en VAKkundigheid. De brede marketingkennis weet MondoMarketing perfect gericht in te zetten om gestelde doelen binnen deadlines te behalen.”
Hans Bevers – Creatief Directeur IVC
Nederlandse Spoorwegen (NS Retail) – Klantcase
De Nederlandse Spoorwegen (NS) is het nationale spoorwegbedrijf van Nederland. Activiteiten die centraal staan bij de NS zijn op dit moment: het vervoeren van reizigers per spoor, de knooppuntontwikkeling (inclusief de bijbehorende exploitatie van stations met de retail formules), de bouw aan het Nederlandse spoornetwerk. NS heeft de beschikking tot het Hoofdrailnet (HRN) en diverse regionale lijnen. NS voert ook reizen uit op verschillende internationale verbindingen. Deze reizen worden uitgevoerd door NS Internationaal. De NS voert de exploitatie uit van alle Nederlandse spoorwegstations. Binnen deze spoorwegstations bevinden zich verschillende winkels NS-retail winkelformules zoals: Kiosk, Julia’s en Stationshuiskamer. Daarnaast zijn er nog veel meer winkels waar reizigers aankopen kunnen doen.
MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met de NS Retail door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen behaald. Dit met het doel om de reizigers van de NS een zo goed mogelijke online beleving te laten ondervinden.
- Digital Marketing strategie
- Social Media adverteren via Facebook, Instagram en Twitter
Strategie
- Kanaal potentie analyse
- Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
- Duidelijk afgestemde KPI’s
- Forecast campagneresultaten
Bekendheid
- Verhoogde merkbekendheid
- Verhoogde online presence
Overweging
- Verhoging CTR (click through percentage)
- Verhoging EGR (engagement ratio)
- Stijging in kwalitatieve websitebezoekers
- Stijging in aantal videoweergaven
Conversie
- Stijging in store traffic (winkelbezoeken)
Meer vergelijkbare klantcases
Is jouw organisatie klaar voor de digitale wereld van morgen?
- Jouw ‘eigen’ online marketeer
- Meer dan 10 jaar ervaring
- Kennisdeling staat voorop
- Servicegericht & betrouwbaar
- Geen langdurige contracten
- Geaccrediteerd; o.a. Google Partner
- Jouw ‘eigen’ online marketeer
- Meer dan 10 jaar ervaring
- Kennisdeling staat voorop
- Servicegericht & betrouwbaar
- Geen langdurige contracten
- Geaccrediteerd; o.a. Google Partner