Klantcase

Meijers Assurantiën

Meijers Assurantiën is makelaar en tevens een familiebedrijf in assurantiën, RMIA en RIA. Het is voor Meijers Assurantiën belangrijk om in kaart te brengen wat de specifieke risico’s zijn van de klant en deze waar nodig af te dekken. Er is daarom een mogelijkheid om continuïteit aan te bieden bij onverhoopte schade. Hierdoor kunnen zowel organisaties als het individu zich optimaal concentreren op andere belangrijke zaken. Meijers Assurantiën heeft specialisten in huis op verschillende deelgebieden van risico’s. Zo is de klant in goede handen bij Meijers Assurantiën. De krachten van Meijers Assurantiën zijn: servicegerichtheid, betrokkenheid, doortastendheid en ambitie. Door deze krachten in te zetten kan er samen met klanten aan de toekomst worden gebouwd

  • Social Media adverteren
  • Digital Marketing Strategie

MondoMarketing bouwt samen met Meijers Assurantiën aan onze effectieve samenwerking. Dankzij onze expertises en meer dan 10 jaar ervaring in digitale marketing behalen we met succes de doelstellingen van Meijers Assurantiën.

Social Media Advertising

  • Verhoging van bereik en betrokkenheid op sociale mediaplatform(en)
  • Toename van relevante websitebezoekers
  • Realisatie van conversiedoelen
  • Effectief gebruik van advertentiebudgetten met geoptimaliseerde biedstrategieën
  • Toename van merkbekendheid onder relevante doelgroepen
  • Synergie met andere digitale marketingkanalen

 

Digital Marketing Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak / roadmap
  • Forecast campagneresultaten voor verwachtte impact
Meijers Assurantiën - klantcase
Bron header-afbeelding: Drazen Zigic/Shutterstock.com
Meijers | MondoMarketing
“Wat kenmerkt Meijers Assurantiën? Servicegerichtheid, betrokkenheid, doortastendheid en ambitie. Hierbij wordt aan de toekomst van de klant en van de eigen organisatie gebouwd.”
Meijers Assurantiën
Meijers Assurantiën
“Wat kenmerkt Meijers Assurantiën? Servicegerichtheid, betrokkenheid, doortastendheid en ambitie. Hierbij wordt aan de toekomst van de klant en van de eigen organisatie gebouwd.”

Gerelateerde klantcases

Download nu gratis ons Groeiplan voor online succes!

Al meer dan 250 keer aangevraagd.

MondoMarketing verstuurt maximaal 1 keer per maand een nieuwsbrief.