Klantcase
Het Chassé Theater is een van de grootste theaters in Nederland en is gevestigd in de binnenstad van Breda, gelegen naast de oude Kloosterkazerne. Het theater is vernoemd naar oud legerofficier David Hendrik Chassé. Dit moderne gebouw is gehuisvest met een opvallend golvend dak naar een ontwerp van Herman Hertzberger, dat uit 1995 dateert. Er zijn drie theaterzalen, drie filmzalen en drie restaurants te vinden in het theater. Jaarlijks ontvangt het Chassé Theater zo’n 375.000 bezoekers. Er zijn maar liefst 350 theatervoorstellingen in alle genres in het theater en en elke dag draaien er diverse films in de cinema.
MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Chassé Theater door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen (KPI’s) ruimschoots behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing nauw betrokken bij de doorontwikkeling van de website en het meetbaar maken van het websitegedrag d.m.v. Google Tagmanager (GTM) en Google Analytics implementaties (GA). Dit uiteindelijk met het doel om de bezoekers van Chassé Theater een zo goed mogelijke online beleving te laten ondervinden en het conversiepercentage te verhogen.
Strategie
Bekendheid
Overweging
Conversie
SEO – Zoekmachine optimalisatie
Analytics
CRO/Usability
KvK: 86869647
BTW Nr: NL864125616B01
© 2010 – 2025 MondoMarketing B.V. | Performance Driven Digital Marketing Bureau Utrecht – All rights reserved
Al meer dan 250 keer aangevraagd.