”Samen met Qbuzz U-OV verzorgt Syntus het openbaar in Utrecht, bij gezamenlijke campagnes wordt ervoor gezorgd dat we effectieve joint promotions kunnen doen.”

Syntus Utrecht – Klantcase

Keolis Nederland (het moederbedrijf van Syntus) verzorgt openbaar vervoer op verschillende plekken in Nederland. Syntus Utrecht verzorgt verschillende busritten in de provincie Utrecht, Keolis is een dienstverlener in flexibele mobiliteit die wereldwijd bekend is. Het doel van Syntus Utrecht is dat reizigers op een ontspannen en veilige manier met de bussen en treinen op de uitgekozen bestemming aankomen. Met het bieden van een veilige reis, up-to-date reisinformatie en een chauffeur die optreedt als perfecte gastheer of gastvrouw. Zodat de reizigers na afloop echt het gevoel hebben 'een goede reis te hebben gehad'.

MondoMarketing heeft een samenwerking met Syntus Utrecht door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen behaald. Dit met het doel om de reizigers van Syntus Utrecht zo goed mogelijk te bereiken en de boodschappen doeltreffend te laten zijn.

  • Social Media adverteren via Facebook en Instagram

Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
  • Duidelijk afgestemde KPI’s
  • Forecast campagneresultaten

Bekendheid

  • Verhoogde merkbekendheid 
  • Verhoogde online presence

Overweging

  • Verhoging CTR (click trough percentage)
  • Verhoging EGR (engagement ratio)
  • Stijging in kwalitatieve websitebezoekers
  • Stijging in aantal videoweergaven

Conversie

  • Toename aantal conversies (online reisopdrachten en abonnementen)