“De samenwerking van MondoMarketing met Synergie is er een van gelijkwaardigheid en VAKkundigheid. De brede marketingkennis weet MondoMarketing perfect gericht in te zetten om gestelde doelen binnen deadlines te behalen.”

Hans Bevers – Creatief Directeur IVC

Synergie – Klantcase

Synergie Nederland is onderdeel van Synergie Groep S.A. Deze grote organisatie is afkomstig uit Frankrijk, en is internationaal en beursgenoteerd. Door de jaren heen is Synergie uitgegroeid tot een multinationale onderneming, die inmiddels met ruim 600 vestigingen actief is in vijftien verschillende landen. Synergie Nederland telt 13 vestigingen. Synergie is specialist in personeelswerk en –advies, uitzendarbeid en werving & selectie, maar ook inhouse-diensten, outplacement en opleidingen. Synergie is een allround HR dienstverlener met Transport, Logistiek en Industrie als bijzonder aandachtsgebied.

MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Synergie door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen (KPI’s) ruimschoots behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing nauw betrokken bij de doorontwikkeling van de website en het meetbaar maken van het websitegedrag d.m.v. Google Tagmanager (GTM) en Google Analytics implementaties (GA). Dit uiteindelijk met het doel om de bezoekers van Synergie een zo goed mogelijk online beleving te laten ondervinden en het conversiepercentage te verhogen.

  • Digital Marketing strategie
  • Digital Analytics (Webanalyse, Analytics/GTM implementatie)
  • SEA – Zoekmachine adverteren via Google Ads
  • Social Media adverteren via Facebook en Instagram
  • Display Marketing d.m.v. Google Display Netwerk

Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
  • Duidelijk afgestemde KPI’s
  • Forecast campagneresultaten

Bekendheid

  • Verhoogde merkbekendheid 
  • Verhoogde online presence

Overweging

  • Verhoging CTR (click trough percentage)
  • Verhoging EGR (engagement ratio)
  • Stijging in kwalitatieve websitebezoekers
  • Stijging in aantal videoweergaven

Conversie

  • Toename aantal conversies (inschrijvingen werkzoekenden) 
  • Stijging in store traffic (uitzendbureau)
  • Toename CR (conversieratio)

Analytics

  • Actionable insights uit Google Analytics implementatie
  • Actionable insights t.b.v. campagne optimalisatie
  • Activatie en overzicht van tags door Google Tag Manager implementatie