“De samenwerking van MondoMarketing met Kiosk is er een van gelijkwaardigheid en VAKkundigheid. De brede marketingkennis weet MondoMarketing perfect gericht in te zetten om gestelde doelen binnen deadlines te behalen.”

Hans Bevers – Creatief Directeur IVC

Kiosk – Klantcase

Kiosk (onderdeel van de NS) heeft een groot assortiment aan producten waar de reiziger behoefte aan heeft. De reiziger kan elk moment van de dag bij Kiosk terecht voor iets te eten, drinken of iets te doen voor onderweg. Er zijn Kiosk vestigingen met een uitgiftebalie en inloopwinkels waar ook treinkaartjes worden verkocht. Daarnaast zijn er op bijna alle stations met een Kiosk vestiging vaak meerdere snoep- en drankautomaten met een groot assortiment aanwezig, die 24 uur per dag in werking zijn. Reizigers kunnen voor een Kiosk terecht op 59 stations in heel Nederland.

MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Kiosk door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen behaald. Dit met het doel om de bezoekers van Kiosk een zo goed mogelijk online beleving te laten ondervinden.

  • Digital Marketing strategie
  • Social Media adverteren via Facebook, Instagram en Twitter

Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
  • Duidelijk afgestemde KPI’s
  • Forecast campagneresultaten

Bekendheid

  • Verhoogde merkbekendheid 
  • Verhoogde online presence

Overweging

  • Verhoging CTR (click trough percentage)
  • Verhoging EGR (engagement ratio)
  • Stijging in aantal videoweergaven

Conversie

  • Stijging in store traffic (winkelbezoeken)