”De samenwerking van MondoMarketing met Julia’s is er een van gelijkwaardigheid en VAKkundigheid. De brede marketingkennis weet MondoMarketing perfect gericht in te zetten om gestelde doelen binnen deadlines te behalen.” 

Hans Bevers – Creatief Directeur IVC

Julia’s – Klantcase

Bij Julia’s (onderdeel van de NS) op het Centraal Station haal je vers bereide pasta, die ter plekke gemaakt wordt. Ideaal om mee de trein in te nemen of juist gewoon aan één van de aanwezige tafels op te eten. Er zijn maar liefst 18 vestigingen verspreid over verschillende stations in heel Nederland, waar medewerkers van Julia’s veel heerlijke maaltijden bereiden voor de reiziger.

  • Digital Marketing strategie
  • Social Media adverteren via Facebook, Instagram en Twitter
  • Digital Analytics (Webanalyse, Analytics/GTM implementatie)

MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met Julia’s door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen behaald. Naast het managen van de online marketing campagnes is MondoMarketing betrokken bij inzichtelijk maken van het websitegedrag. Dit met het doel om de bezoekers van Julia’s een zo goed mogelijk online beleving te laten ondervinden.

Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
  • Duidelijk afgestemde KPI’s
  • Forecast campagneresultaten

Bekendheid

  • Verhoogde merkbekendheid 
  • Verhoogde online presence

Overweging

  • Verhoging CTR (click trough percentage)
  • Verhoging EGR (engagement ratio)
  • Stijging in kwalitatieve websitebezoekers
  • Stijging in aantal videoweergaven

Conversie

  • Stijging in store traffic (winkelbezoeken)

Analytics

  • Actionable insights uit Google Analytics implementatie
  • Actionable insights t.b.v. campagne optimalisatie
  • Activatie en overzicht van tags door Google Tag Manager implementatie