”MondoMarketing heeft ervoor gezorgd dat onze Fysiopraktijk in Utrecht een vernieuwde website heeft gekregen die makkelijk te beheren is. Door MondoMarketing hebben we een nieuwe internetmarkt aangeboord en vinden patiënten direct de weg naar onze praktijk.”

Rob Hofstede – Fysio Hofstede C.S.

 

Fysio Hofstede C.S. – Klantcase

Fysio Hofstede C.S. is een Fysio- en Manuele Therapiepraktijk gelegen in Utrecht-Oost. Deze praktijk is kleinschalig opgebouwd en de specialisten binnen de praktijk hebben meer dan 25 jaar ervaring. Alle benodigde kennis is aanwezig onder één dak, waardoor diverse klachten kunnen worden verholpen. Het team van Fysio Hofstede bestaat uit 3 medewerkers: Rob Hofstede (eigenaar), Menno de Zeeuw en Coen Rozema. Fysio Hofstede staat voor persoonlijke aandacht en 1 op 1 behandelingen. De specialist kijkt naar de klachten van de patiënt en stelt een behandelplan op, dit is een handelswijze die voor Fysio Hofstede goed werkt.

MondoMarketing heeft een intensieve samenwerking met de Fysio Hofstede C.S. door het inzetten van een succesvolle en vooruitstrevende digitale marketing strategie. Door de doelgroepen via diverse kanalen te bereiken, door te blijven vernieuwen, door het aanbieden van relevante content en in te spelen op de veranderingen in de markt, worden de doelstellingen behaald. Dit met het doel om de patiënten van Fysio Hofstede C.S. een zo goed mogelijk online beleving te laten ondervinden.

  • Digital Marketing strategie
  • Digital Analytics (Webanalyse, Analytics/GTM implementatie)
  • Conversie Optimalisatie (CRO)
  • SEO – Zoekmachine Optimalisatie
  • SEA – Zoekmachine adverteren via Google Ads

Strategie

  • Kanaal potentie analyse 
  • Helder plan van aanpak t.b.v. campagne insteek
  • Duidelijk afgestemde KPI’s
  • Forecast campagneresultaten

Bekendheid

  • Verhoogde merkbekendheid 
  • Verhoogde online presence

Overweging

  • Verhoging CTR (click trough percentage)
  • Verhoging EGR (engagement ratio)
  • Stijging in kwalitatieve websitebezoekers

Conversie

  • Toename aantal conversies (behandelingen)
  • Toename CR (conversieratio)

Analytics

  • Actionable insights uit Google Analytics implementatie
  • Actionable insights t.b.v. campagne optimalisatie
  • Activatie en overzicht van tags door Google Tag Manager implementatie

CRO/Usability

  • Verhoogde conversie
  • Verbeterde gebruikerservaring
  • Verlaagd bouncepercentage