Online Strategies in het digitale tijdperk

De Online Strategies in het digitale tijdperk is een samenvatting van een presentatie van Inshared nieuwe deals – oude regels, we all benefit! Oprichter Felix Tenniglo van de gerenommeerde organisatie Inshared ging in zijn presentatie op het Emerce Connect vooral in op de vormen van social media voor bedrijven.

 Some Social Facts

  • 80% is bewust van Twitter
  • 16% gebruik Twitter
  • 44% of the consumers want to be in the co-creation of products/services
  • social networking
  • email gebruik daalt

Opvallen, inovatief zijn daar draait het om!

Voorbeeld Inshared:

“ terugstorten van verzekeringspremies indien inshared geld over houdt”

Bekijk hier de commercial van Inshared:

KPI (key performance indicators)

To get

  • beperkt marketing budget
  • concentratie op tv en internet
  • google SEO en SEA
  • continu testen, radio, print display

realtime informatie KPI’s > monitors

campagne week op week af > inschatting fout veel langer orientatie process > zoek uit tussen zoeken en boeken

Cross selling

  • “the proof of the pudding is in the eating”
  • uitnodigend maken om producten af te sluiten > 1 centrale plek voor account/ informatie

Top dienstverlener van NL > bol.com

Grappige doeltreffende commercial van bol.com (de juiste contactstrategie)

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 7.8/10 (6 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 6 votes)
Online Strategies in het digitale tijdperk, 7.8 out of 10 based on 6 ratings

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *