Welkom op Internet Marketing Blog MondoMarketing

icon1Internet Marketing Blog MondoMarketing staat bomvol met internet marketing artikelen voor en over de reisbranche. Ons doel is om praktische, actuele, en opvallende Online Marketing ontwikkelingen te presenteren. Via dit marketing blog blijft u op de hoogte van de recente ontwikkelingen op internet marketing gebied in de reisbranche daarnaast zijn de blogs ook zeker toepasbaar op andere branches! MondoMarketing heeft inmiddels een archief met meer dan 150 internet marketing artikelen!

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 7.8/10 (16 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +11 (from 15 votes)

MondoMarketing is Google Partner!

google-partnerMondoMarketing is sindskort officieel Google Partner! Dat is zeker een reden voor een feestje en dat vieren we graag samen! Daarom heeft MondoMarketing nu onderstaande actie opgezet:

Elke organisatie die zich voor 31 december 2014 aanmeld ontvangt een vrijblijvend gratis top 5 Quick Win Report! Aanmelden kan via dit contactformulier.

MondoMarketing als Google Partner
De Google Partner badge bevestigd dat MondoMarketing de expertise en de ervaring in huis heeft om voor vele MKB-bedrijven de online marketing activiteiten uit handen te nemen. Het gaat hier om aanverwante producten en diensten van Google zoals Google AdWords, Google Shopping en Google Analytics. Wij zijn dan ook trots om de officiële Google badge te mogen voeren.

Bij MondoMarketing bent u verzekerd van:

  • Gediplomeerde expertise met de meest up-to-date kennis;
  • Op maat gemaakte campagnes;
  • Uitgebreide rapportages waarin u inzicht krijgt in de behaalde resultaten;
  • Inzicht in de campagnes d.m.v. een eigen inlog.

Heeft u vragen of wilt u gezamenlijk bekijken wat MondoMarketing voor uw bedrijf kan betekenen? Vul dan onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bekijk onze certificaten nu ook online:
Google AdWords & Google Analytics

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)

Tips voor de juiste Facebook strategie

 fb_icon_325x325Door Jorin Mouwen. Een Facebook marketing strategie is niet iets wat bij bedrijven op korte termijn geregeld is. Vaak is vooraf veel onderzoek en inzicht nodig om te bepalen welke aspecten wel, maar ook welke aspecten juist niet werken. Per bedrijf of sector is dit erg verschillend. Zo behoren het budget, de doelen en de middelen tot bepalende variabelen. Toch wil ik je in dit blog enkele quick insider tips meegeven voor een goede Facebook marketing strategie die je tijdens de vorming van je social media strategie kunt opnemen. lees snel verder

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)

11 tips voor een succesvolle contactstrategie

ibc-strategie-implementatieDoor Karin de Beer, NS HiSpeed
Elk moment dat je deelt met je vrienden en familie is waardevol, elk contact heeft waarde. Zo ook elk contactmoment met je klanten. Toch blijft het in de praktijk lastig voor een organisatie om elk contactmoment waardevol te benutten, tenminste in de ogen van de klant. Het geven van relevante informatie via het juiste kanaal aan de juiste klanten op het juiste moment. Vroeger noemden we het direct marketing, database marketing of CRM, nu wordt het vaak event driven marketing of customer lifecycle denken genoemd.

Het vergt een andere, voor sommigen een compleet nieuwe manier van denken. Ik hoop dat dit artikel de marketeers van nu aan het denken zet en inspireert en dat het hen praktische tips biedt om er vandaag nog mee te beginnen! lees snel verder

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.4/10 (5 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)

SEO Tips voor de reisbranche

etravel-logoSEO tips voor de reisbranche? Op het etravel congres in Bussum dit jaar werd er genoeg over gesproken! Hier volgt een top 10 lijst van SEO ontwikkelingen die goed ingezet kunnen worden voor de Etravel branche aldus Roy Huiskens van Chaper42. Wil je beter scoren in de organische zoekresultaten zorg er dan voor dat je deze 10 SEO tips opvolgt! Lees hier snel verder

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.8/10 (6 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +4 (from 4 votes)

Trends op de Nederlandse vakantiemarkt

vakantietrendrapportDe invulling van vakanties gaat de komende jaren veranderen. Omdat het voor organisaties erg interessant is om op deze trends te kunnen inspelen, zijn de belangrijke trends die in de komende jaren gaan spelen, nader uitgewerkt in het vakantietrendrapport. In deze blogpost leest u de 12 trends die in 2013 een rol van betekenis gaan spelen. lees hier alle 12 trends

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.2/10 (5 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +5 (from 5 votes)

Reisbranche ontwikkelingen – by Simon Breakwell

etravel-logoOp het Etravel congres waren naast de woordvoerders van Facebook en Google ook Etravel deskundige Simon Breakwell (ervaringen bij Homesaway, Hipmonk en Trover) gevraagd zijn visie te geven over de Etravel/ reisbranche ontwikkelingen. In zijn presentatie gaat hij in op de Etravel trends bekeken vanuit zijn expertise. Ook hier komt de mobiele ontwikkeling steevast terug net als bij de presentaties van Facebook & Google. lees hier verder

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (4 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)

Reisbranche ontwikkelingen door Facebook en Google

etravel-logoOp zoek naar de actuele ontwikkelingen in de reisbranche? Op het eTravel’13 congres in Bussum waren de grootste Etravel partijen weer volop vertegenwoordigd! Ook dit congres was wederom een succes en had je eigenlijk niet mogen laten schieten. Voor degenen die er niet bij konden zijn of nog eens de presentaties en samenvattingen willen nalezen volgt hier een beknopte samenvatting van de eTrends door Facebook en Google. De toename van mobiele internet gebruikers is hierbij een van de belangrijkste ontwikkelingen. lees hier verder

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.3/10 (6 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 6 votes)

Succesvol regionaal adverteren met het Display Netwerk van Google?

feddo-logo

Ook dit is mogelijk! Het grote voordeel is het verhogen van je naamsbekendheid, door middel van je advertenties op de websites die aangesloten bij het Display Netwerk van Google, in je eigen regio.  Er zijn meerdere redenen waarom te kiezen voor regionaal adverteren ten opzichte van adverteren in heel Nederland, Europa of wereldwijd. Met de geografische targeting opties van Google kunnen advertenties zeer gericht geplaatst worden op bijvoorbeeld postcode, plaatsnaam of regio. Er is zelfs een handige radius targeting optie waarmee een straal kan worden ingesteld rondom het gekozen gebied. lees hier snel verder

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (8 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +7 (from 7 votes)

Succesvol aan de slag met het Google Display Netwerk

feddo-logo Er worden nog steeds simpele kansen gemist door in het wilde weg te gaan adverteren in Google. Dit brengt vaak als resultaat onnodige hoge kosten, geen of een te laag rendement en vaak met de persoonlijk eindconclusie als resultaat “het werkt niet” of “het is niets over ons”. Dat is jammer en zeker niet altijd terecht.
lees hier snel verder

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.7/10 (7 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 6 votes)

Twitteren voor bedrijven: Twitter Tips!

twitter-logoTwitteren voor bedrijven: tegenwoordig zijn er heel veel bedrijven actief op Twitter. Er zijn momenteel in Nederland al meer dan 5 miljoen actieve twitter accounts. Dat betekent dat meer 35% van de Nederlanders zijn te bereiken via Twitter (bron: Twittermania). Afhankelijk van de organisatie doelen en de aanwezige doelgroep, kiezen steeds meer bedrijven ervoor om op Twitter actief te zijn. Hierdoor is er ook steeds meer vraag naar de best practices ofwel twitter tips die goed werken om veel kwaliatieve volgers te krijgen. Organisaties hebben inmiddels ook wel begrepen dat het tijdperk van het kopen van twitter volgers voorbij is, beter 100 actieve volgers dan 1000 inactieve volgers. In dit artikel lees je de beste twitter tips voor bedrijven lees hier snel verder

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 7.5/10 (13 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 8 votes)

Conversie channel strategie Cheaptickets.nl

logo_cheapticketsOp het Emerce Engage congres presenteerde Geoffrey Davies van Cheaptickets.nl (Travix) een case over de weg naar conversie via een Multi Channel & Engagement strategie. In deze presentatie geeft Geoffrey veel praktische voorbeelden over de optimalisatie slagen waarmee Cheaptickets deze Onsite engagement probeert te behalen. lees hier verder

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.2/10 (9 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +8 (from 8 votes)